Min stora dag

För ett år sedan kördes sista etappen på Vänern runt och jag råkade tajma in min födelsedag. Fyllde då jämnt och firandet var över förväntan. Är man intresserad så går det att läsa om den dagen HÄR.

Ett år sedan 🙂


Ett år i mitt liv där det har hänt mycket. Nu blickar jag framåt och intar ett nytt år förmodligen minst lika händelserikt om inte mer. Lever livet till fullo. Hobbyn är ett faktum som är här för att stanna och utvecklas ännu mer.

Tackar här med för en underbar innehållsrik födelsedag. Allt ifrån skönsång typ 06:00 över telefon, gratulationer via Facebook, sms, kollegor och kunder samt en middag med mamma och brorsbarnen. Kom också hem till en bukett hängandes på ytterdörren utan meddelande. Har en liten känning över att det kan vara min pappa 🙂

Det blev en välförtjänt vilodag med choklad och massa intagna kalorier.Vi kan kalla det kolhydratladdning inför helgen.