Depp

Strålande sol och finkläder på kan bara resultera i en underbar cykeldag. Eller? Börjar med att jag har glömt ladda cykeldatorn och får köra med strava under hel turen. Där det i sin tur visar sig att jag inte ställt in den på autopause. Orkar inte ens förklara vad det innebär för dom som inte cyklar.

Bestämde mig också för att lämna Camelbacken hemma och träna på att ta flaskan. Idag gick jag ner och la mig i svansen när jag skulle dricka men tappar gruppen direkt. Är det simultankapaciteten som inte fungerar. Alltså att plocka flaskan, dricka, sätta ner flaskan och samtidigt trampa. Brukar inte tjejer vara bra på flera saker samtidigt.  Kommer nog fortsätta med Camelbacken under distanspass och skippa den vid kortare intervallpass.

I alla fall så kände jag att dagens pass inte var speciellt roligt och jag har analyserat det. Men tänker inte gå in djupare på det här.

Finkläderna var i alla fall på och det var positivt, precis som fikat efteråt 😀

image

Lämna en kommentar